Thursday, January 07, 2010

BENCI LEPAS TU SUKA

saya: kenapa laaa ramai sangat suka dengan iphone tu?

roommate dulu: laaa mesti laa ramai orang suka sebab handphone tu kan canggih (sambil menunjukkan gaya ala ala bongkaknyee),bergaya, ada YM,touch screen kot

saya: laaa aku tak suka laa sebenarnya handphone yang ada touchscreen ni.menyusahkan tau.nanti ada cap jari kita dekat screen tu.euwwww geli i tau
(sambil pergi ambil dettol punya sanitizer lalu meggunakannya dengan menuangkan ke atas telapak tangan dan start..apa2 laaa)
roommate dulu yang tadi: alaaa tapi kan dah ramai laa yang suka iphone..nanti nor(bukan nama nickname sebenar)
nak beli jugak laa iphone tu..hehehhe(dengan gayanya yang ala ala gedix melampau)

susulan dari perbualan tidak rasmi atau bahasa omputehnyaa informal conversation(cewaaahh) di atas,
nampak laa yang tuan punya blog ni memang tak suka atau anti atau benci atau meluat..haaaa apa lagi ..akan handphone
or cell phone or mobile phone yang ada touch screen ni...betuuuullllllll memang aku tak suka sebab
my aunt dah pernah guna yang sony brand tapi cam hampeh..da laa tiada keypad dan hanya depend kt touchscreen tu jek.
bila touchscreen dah tak boleh function dengan betol(atas alasan selalu guna untuk tujuan pekerjaan.ahaks)
mula laaa masing2 start gelabah cam makcik bedah jual nasi lemak kat belakang sekolah ihsan tu(men hentam jek name makcik tu..huhu)

tapi kan......aku lak yang dah start suka handphone touch screen ni...hehehe oppssss jangan baling bantal peluk berbentuk tulang anjing tu kat screen laptop korang ek
hahahha...lepas tu dah start angan2 mat jenin nak beli iphone..kalau tak nak beli blackberry yang juga salah satu banned handphone list aku
heheh..itu laaa orang ada cakap kn..(tatau aa ye ke tak) jangan selalu sangat benci seseorang nanti lama2 kita akan suka..
(tatau laaa peribahasa tu apply ke tak dalam situasi aku:)...eh handphone bukan orang kn?




conclusinyee(ye ke eja cmni?)
aku suka handphone aku ni jek..haha..:)