Friday, March 26, 2010

Hehehehehe =D

salam.


haaaa kenapakah tajuk entry aku lain hari ni?eh memang selalu kena lain pun kan?hikhik...


ni nak update sikit cerita aku yang tah hape hape ni.


nak share pasal kekreatifan anak2 generasi masa depan yang kita tak boleh sia2kan bakat mereka ni.diorang ni semua sangat peka and alert kot.ok sebab ape ek aku cakap camni?



sebab last 2 weeks kan ada exam.so this week aku da bagi balik semua exam papers kat mereka2 ini iaitu anak2 muridku.heehe..sooo disebabkan aku ni 1st time and sometimes marking pun cam haraaammm jek kn,so mesti laa ada mistake yang aku dah buat.contoh?

tersalah marking...terlebih or terkurang marks.hehehe biase da tu=D



sooo macam2 ragam and kerenah laaa bebudak ni nak tambah marks laa apa semua.



"cikgu,kenapa saya jawab camni salah tapi Syahmi jawab cam saya cikgu bagi betul pulak?"

"cikgu,jawapan soalan ni sah ke tak sah?"

"cikgu,saya kira saya dapat 89 tapi cikgu tulis 98"....ok ni sangat jujur.heheh



so aku suruh mereka2 ini or satu class tu pulang balik papers diorang and aku check sekali lagi. bila kat rumah aku marking and kira balik betul2 and focus2 sampai tak makan,last2 aku jumpa satu paper ni di mana aku sengih mula2 tapi last2 aku nak gelak lak.

sempat gak aa aku menggatai snap pic sebagai kenangan=D...nak tengok??













dalam hati aku kan...."yeeee cikgu tahu ni betul...tersilap"..hehehe





sebab tu laaa yang aku cakap tadi....mereka sangat PEKA and sangat prihatin kot2 aku tak nampak yang jawapan dia sememangnya betul.=D






p/s: hehehehehe =D



6 comments:

hanis said...

Rajinnya buat photoshoot dengan paper2 tu..

akulah superman said...

hahahah,,,,
ini yg paling tak leh blah!!!
"cikgu,saya kira saya dapat 89 tapi cikgu tulis 98"....
bapak jujur dak nih..
btw nice blog..
ill polow u..

Hayati Hanuni Halin said...

comel nye dak2 tuuuu...
HAHAHahhahaHAhah~~

well dada, nanti kite kene practical for my minor degree(education)
dan, yang tak best nye, ngaja sekolah menengah..huuuuu~~~
dak2 menengah ni tak cute cam dak sek.rendah....

pastu mesti cam degil ske melawan2..harusss kene sumpah jadik batu!

enjelinajolipit said...

saya tak suka mintak topap markah. kecuali kalo cikgu silap bagi markah. itu memang wajib tuntut!

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

dulu aku ada lukis pocong dekat kertas exam...pastu cikgu aku panggil ke depan.wakakaka.

Miss Fireflies said...

hahaha razi ko mmg bukan nk jwb exam tp nak jd pelukis konon.ko silap exam kot.hakhak