Sunday, March 21, 2010

Lets Get Started.Hait! \( " o " )/

salam.

hait!!!..come on bebeh!..chaiyok2!!

haaa apa lagi yang selalu orang sebut kalau nak memulakan sesuatu kerja dengan penuh bersemangat waja or bersemangat saga and penuh dedikasi sambil diri angkat tangan cam nak angkat sumpah and terus pegang pen cute yang baru beli tadi sambil cari port yang sesuai nak memulakan tugas yang diberi seminggu lepas and nak submit esok tapi baru nak on hari ni???

(sila baca dengan satu nafas.siapa semput tapi masih kental nak baca gak aku tak jamin apa2)hehehe=p





tadi baru lepas download iTunes dalam lappy cikai ni yang berusia 3 tahun lebih.so i am so excited!!!hahaha tahu2 aku lambat kan..baru nak download sume bagai.tak kisah laa.janji aku happy..lallalalaallaaaallala (sambil buat hidung tinggi)heheh maksudnya ...cari dalam kamus dewan sekarang gak!!..eh ada ke simpulan bahasa dalam kamus dewan??hikhik=p





sambil tunggu finish download ni aku chow jap pergi kedai with my mum(cewah.sori bahasa rojak di sini) sebab nak beli pen merah yang tiba2 gedik dah habis lak ink nyee pagi semalam..eh tapi kenapakah aku baru nak beli petang ni????agak musykil di situ yee..

ok kenapa nak beli pen merah?isn't that weird??...ehhh tak jugak ek.sebab nak marking paper laa...murah jek kot.last2 aku rembat 3 pen sekaligus sebab pen ni sangat cute bagi aku laa.terus beli pen kaler merah pink and purple..ngeh ngeh ngeehhhhh..apa motif?tah.tatau...huhu


nah kepada hanis aleeya (ye kot nama dia dalam gengblogger tadi.hikhik) nak tengok sangat aku marking paper.nak tengok sangat pen murah aku ni..heheheeeeee











heheh harga pun tak cabut lagi.ni aku menyampah annoying bagai.kalau beli pen mesti susah aku nak cabut tanda harga yang murah tu.kalau mahal memang aku biarkan jek.hehe



ok lets get started!


note: don't do the wrong thing.in my case.....DON'T DO IT!!!...last minute nak terhegeh2..hikhik





p/s: diam diam diam diam diam....sila baca gaya shinchan..=D


1 comment:

HaWa said...

SalaAm.. Agak2 la beria nak promo nama kite, kan?



Ahaha..

Dalam Kamus Dewan ada la simpulan bahasa.. Kantoi tak rajin bukak kamus nih..

Tapi pen tu memang lawa, kan? Ahaha..