Friday, April 30, 2010

Mystery? =D

salam.


hehe tengok tajuk entry cam sangat mistery kan?hehe mana ada laaa..eh eh tak maksud saya memang laa misteri entry kali ni.

sebab dah ramai sangat tanya kita pasal pic yang diletak dalam blog ni.bukan dalam blog jek.dalam friendster(eh da berkurun tak on),FB,formspring.me,twitter semua letak pic otomen ni.

soalan lazim atau selesaikan masalah matematik ini dalam bentuk lazim(eh apakah?) antaranya ialah,


"eh awak ni otomen ek?"

"kenapa letak pic otomen?minat otomen ek?"

"ohh luar biasa ek pic awak.teringin nak jadi otomen ke masa kecil2 dulu?"

"kenapa awak posing cam otomen?"

"kat mana awak beli topeng otomen tu?"

"saya nak copy pic ni boleh?"..............ceh apakah???

"cikgu pakai sekali suit otomen ke cikgu pakai topeng jek?"

"gambar cikgu ke tu yang buat gaya otomen dalam FB?"

"ada orang add saya dalam FB gambar otomen tu cikgu ke?"...erkk??



**ok abaikan pertanyaan anak2 murid aku.gila seh darjah 3 dah ada FB..siot.aku jealous!**



adoiihh ramai sangat tanya.hmm actually ada kisah tersendiri tau pasal pic ni.diambil tanpa disangka2 and dijangka2...hehe berlaku secara spontan tau..

haaaa nak dengar tak anak2 cikgu bercerita?


(ok imagine yang ramai gila anak murid saya jerit "NAAAAAAAAAAAKKKK!!" dalam keadaan penuh keterujaan sehingga melompat2 sampai ada yang terjatuh tapi cikgu buat tak tahu jek)


alkisahnya,last year laa masa shortsem between april to june laa kalau tak silap.saya cuti 3 months duduk rumah and of course tahap bosan yang cam gaban(even tak tahu gaban tu makhluk apa) so 24 hours laa..eh okay tipu.almost 24 hours laa duk online jek kerja.


saya suka on YM,so selalu juga laa online dengan kawan baik ni.sama UIA.dia pun cuti gak.ada masa2 tu kan kami berdua suka buat kerja gila bila dah bosan iaitu....


snap pic sendiri and display kt YM and compare siapa punya pic yang paling gempak(kononnya la kan)...=p


selagi kitorang rasa cam tak cukup gempak,selagi tu laa duk change display image tu dengan pic kitorang yang hampagas...contoh?kawan aku ada buat pic dia tutup muka dengan tangan laa...edit letak telinga arnab kat telinga dia laa..macam2 gaya cam badut memasing.


idea aku lak nak bagi gempak pic aku mula2 aku snap pic aku tutup muka dengan selendang ala2 cam purdah konon...bila rasa cam tercabar and tak cukup gempak,snap pic aku tutup semua muka dengan selendang hitam (hampagas aku tak nampak nak click kat mana)..


last2 aku rasa jalan terlast and terbaik ialah cuba meraba2 bawah katil sebab aku rasa cam ternampak akan kelibat topeng ultraman cousin aku tertinggal kat rumah aku.ok musykil.kenapa mesti berada di bawah katil?aku pun tak tahu.ok abaikan.


aku ambil and pakai kat muka tutup rambut aku dengan selendang tadi (hehe kantoi rambut nanti) then terus buat style otomen.


click!..da snap.cepat2 aku upload letak kat display image kat YM tu.


then itulah hasilnya yang kamu semua tengok tu.kat FB kat twitter kat formspring.me tu.haaaa itulah gambarnyaaaa...heheh


terus kawan aku tadi surrender.mengaku kalah akan kegempakan gambar yang aku cipta tah masa bila and secara tiba2..hi hi hi


so terus aku rasa nak maintain pic tu jek laa kat mana2 pun website aku(ececeeewaahh website aku tuh beb)


so aku rasa(ish aku ni.kejap guna aku.kejap guna saya.kejap guna i) dah terjawab sudah persoalan kamu semua pasal misteri disebalik pic otomen kesayangan aku tu..hmmm bagus gak ek ada orang tanya.baru aku nak jawab.









terima laaahh...fire fiiiirreeeee....buuuzzzzzzzzzzzz
(kantoi background tak berapa cun)








p/s: cuba korang teka ek.macam mana aku click kat snap picture tu?agak tak senonoh gak ek aku ni...=p


8 comments:

~ Ann ~ said...

pewitttt :P actionkamen datanggggg...


bebebebebebebebebebeppp!

Kalah fire atomen.. kah kah kah

isha said...

otomen cun

cik aiLebiu said...

ko cekgu ke MF??? ok.

Nur Su'aidah said...

sgt cute ape otomen!! :))

s A i F u L z A k W a N ® said...

lwk gle ko..stylo la..
terbaek..
hahahahaha

butterflies Lovers said...

muahahaha! cikgu otomen??
saya superman, cikgu~
jom sama2 perjuangkan kebenaran, cehwahhh~ :P

s A i F u L z A k W a N ® said...

klik pakai kaki ea..
hahahahahha

s A i F u L z A k W a N ® said...

yes2..btol...hehehehe..
hoyeh2!!