Sunday, May 16, 2010

Update! :-)

salam.


haaa nampak emoticon aku tuh?konon2 sangat gembira la sangat.padahal aku sangat2 sleepy sekarang yeee..dah pukul 6am ni.tunggu subuh baru tidur.kang sat g aku kantoi subuh siapa nak jawab?kamu semua??kirim salam jek la eh...


update ni campur2 dari hari apa tah aku kumpul semua bagai jadi satu dalam entry kali ni.sangat busy laa lately ni.exam papers,hari guru..eh eh wish kat aku cepat.hehe


kali ni aku nak share pics jek la boleh tak?aku sangat sleepy ni.dah puas menaip soalan periksa dalam jawi tadi.so nanti aku betul2 free masa cuti sekolah bulan june nanti aku update setiap jam eh?hihi









okay ni macam biasa ada anak murid aku buat hal...huh!




ni aku ada ambil MC isnin hari tu.kamu semua tengok eh.turn aku 35



tapi masa aku sampai sebenarnya baru turn 20.ni dah 25 tapi cam tak gerak2.hishhh



ni i was hanging out with my girls..ish3 cikgu2 yang lain.sila jangan tiru perangai ini.esok sekolah.hehe




minum starbuck kat sekolah.haaa terkejut kan??masa ni dah half air aku.



tak sampai 5 minit air aku da habis licin.sebab anak2 aku pun minum sekali.Frapucino.



tak guna gak sign ni.ada jek aku tengok orang buka bungkusan pakai gigi lagi.euuwwwww..



ha ni semalam keluar lagi dinner.teka air apa putih tu selain air soya?



my favorite.tapi yang ni tak best.hishh telan jugak laa dah lapar.pinggan pun tak menarik perhatian aku.huh!..haha



haaa for the first time nih...teka laaa aku yang mana satu dalam pic ni?









okeh tu jek la eh.esok sambut hari guru kat sekolah.aku update lagi eh?





p/s: malu siot ada orang wish aku happy teacher's day..heheh segan segan..=p


3 comments:

s A i F u L z A k W a N ® said...

SELAMAT HARI GURU

ENTRI UNTUK ANDA KLIK SINI

butterflies Lovers said...

selamat hari guru cikgu Fireflies~ eheee~ =)
ha update pon...penat aku jengah tp xde update..huahuahua~
eh eh ade pic ko la..errr, tapi ase mcm xde jek..
bukan ke ko cerah lagik dari manusia2 yg ade dlm tuh?? kan? kan? :P
haishhh mcm TTT jek, misteri gitew~

s A i F u L z A k W a N ® said...

ko hujung skali blah kiri tu kn..hehehe..tol x??

Terima kasih sebab sudi jadi pengomen (^_^) tHiNk HaPpY tHoUgHts ®. Selalu2 la komen ea..hehehe(≧◡≦)

HADIAH UNTUK ANDA KLIK SINI