Sunday, May 23, 2010

What A Day :-)

salam.


ok first of all i wanna say thank you to 'anonymous' which has told me the tagline that i have put in my previous entry was not for MTV's but channel V's...heheh sorry yeee i memang selalu tersilap.


and one more thing thanks to Farah(you know who you are cikenot..hahha)coz correcting me about the fire drill things...heheh aku ngaku aku mengelamun masa meeting cikgu2 hari tuh..hihi


so what a day eh?


okeh aku cerita yang pasal semalam dulu eh.


bangun pagi pun dah nak dekat pukul 11am..mandi2 siap semua terus menghadap mende alah ni.konon2 nak sambung buat exam papers..dan2 ada bunyi tone dari hp aku yang menunjukkan ada message masuk.

"weh jom kua"

aku reply,"pukul berapa?"

"pukul 1230 ko boleh siap tak?"

aku reply lagi,"if 1245 leh tak?aku nak tolong mak aku masak sikit."

ceh padahal aku nak jemur kain.hihi hope korang tak baca laa blog aku yang ngumpat korang ni.hehe

"okeh 1245."


terhegeh2 laa aku jemur kain iron baju bagai semata2 nak keluar dengan mereka.tepat 1245 aku dah siap cun cun dah ni..heheh nak up skit diri aku kat blog aku sendiri.apekehal??


dan2 mereka datang tepat pada pukul 1 suku.hampeh nya janji melayu.dah cair compact powder aku.dah la aku tak secerah mana.haha time tu lak aku tengah syok layan movie sisterhood apa tah kat HBO.best gak woo..pasal BFF..perempuan laaa..ok lelaki sila ignore.


dah sampai tu pergi laa merewang entah ke mana2.mula2 teman kawan aku nak tukar hp sebab hp rosak.lepas tu aku cam biasa laa dah merengek kelaparan sebab breakfast pun tak makan.maunya tak nafsu lapar aku mengalahkan rimau.

"weh sini ada pizza hut tak?"

"ada.ha jangan ko kata ko lapar pizza lak"

"aah la weh aku memang nak makan pizza"..sambil aku gosok2 perut aku konon2 lapar yang amat.

"ha ye la2 jom2 kita g makan pizza"

yeaayy my friends you girls are the best!!


selalu cam dah jadi trend kan orang2 muda cam aku ni if pergi mana2 makan mesti nak snap pic kan??haaaaa sama laa cam kami semua ni ha..memasing nak mencapap ambil gambar.aku je malas.sebab???aku tengah kelaparan and tiada masa nak layan mereka ambil gambar.hehe focus pada makanan tuh aku..






gila ko salad kawan aku rembat.coleslaw taknak kalah tu.if boleh nak ambil semua sampai membukit coleslaw dalam mangkuk






ni apa tah kawan aku order sekali dengan salad tadi.yang large lak tuh.hambik ko.




ha ni pizza yang kami semua makan.apa tah.big fish king..haa cam tu la lebih kurang




aku malas nak tahu nama apa pizza ni.sebab aku lapar sangat kan.so apa yang aku order dan dipersetujui oleh kawan2 aku jek kira boleh a tuh.asal nampak gambar pizza tu cam mencairkan hati dan menambahkan lagi rentak gamelan dalam perut aku jek aku rembat.harga belakang2 nya kira.

hehehehe dahsyat eh.kalau beratus2 harga dia macam mana????erkk??



aku makan senyap jek,tak bercakap apa pun.kawan2 aku yang lain ni ha busy jek nak ambil pic laa...seorang lagi busy dengan hp dia yang ada dua tuh.duk message2 jek dari mula sampai pizza sampai aku dah habis bedal pizza 2 keping dengan salad dengan mushroom soup dia duk rlek lagi main2 message.isshh3...


aku memang sorry laa aku cakap awal2.if aku tengah lapar mendadak jangan laa kacau aku.aku memang focus nak memenuhkan perut.if tak,tiada laaa tenaga nak berjalan2 lagi kaannn??hihi


memang kenyang gilaaa sioott perut aku semalam.sampai nak pecah perut.tu pun aku still mengidam nak makan aiskrim mcd lagi tuh tapi......sabar2.nafsu tuh cik miss oiii...


dah balik rumah rehat2 jap lepas tu ambil mood yang cam hape tah sebab nak buat exam papers untuk my kids...hehehe sorry yee anak2 cikgu ni suka enjoy2 dulu baru nak buat exam papers.
(padahal hari2 mengadap laptop ni buat nya tak juga kan?)


at last....dah siap semua 6papers...lagi satu jek lagi ni haa...haiyaaaa wallawehhh malasnyaaa sayaaa.......



tolong doakan saya supaya dapat menyiapkan 1 jek lagi paper malam ni.paper quran.




can anyone tell me what's the name of the latest pizza??and the name of the second pic??aarghhh.....teeeeeeeeeeeeeetttttttttt...





p/s: eh asal semalam punya cerita aku buat untuk entry hari ni????




2 comments:

liyana aziz said...

ya Allah, dah malam2 buta cani mane la nak carik pizza dgn coleslaw tuuuu.... lapar amat ni!!

gooseberries said...

besh2.. nk mkn pizaa.hee