Sunday, June 20, 2010

.........................

salam.




got nothing to say here.been really busy.all the papers are finally finished marking them.owwhh terrible laaa anak2 ini.



get all my things done before tomorrow.i miss school!!!!!!!!!!!!..yeayyy..........eh eh tetiba poyo.hikhik =p



dah siapkan everything nak p interview.aihhh.ish ish ishh jangan mengeluh yee...kalut lagi ada.



wish me luck for my coming interview and pray for the best for me.for my life. :)






ermm apa lagi eh?.........



























next month jangan lupa eh.a big day for me is coming up!














love you!....:-**





















p/s: eh tiada emoticon yee untuk entry kali ni.huhu


3 comments:

chah~ said...

hahaha.. gud luck ya!!

next month ek big day nye..

aku pnye next 2 months.. hahah. bulan puasa.

Kuwe said...

gudluck!

eh eh. apa tu big day big day? kawen ke apa. heh.

butterflies Lovers said...

big day??
wahhh mawu kawen ka? :P

all the best~
(erkk? aku wish lmbt ek?)
kekekeke :P