Wednesday, June 16, 2010

Confused :-?

salam.



aku just terfikir yeee...lagu yang kamu semua suka sangat tu kan....apa eh?hehehe alaa yang budak2 suka sangat ni..


lagu Black Eyed Peas tu kan?kamu semua perasan tak lagu I Gotta Feeling tu membuatkan aku terfikir akan liriknyaa...haaaaaaaaaaaaa apa eh?



'monday tuesday wednesday and thursday

friday saturday saturday to sunday

get get get get get with us, you know what we say

party everyday,p-p-p-party everyday'




aku terfikir laa....korang tak fikir cam aku fikir ke?apa yang korang fikir?cuba fikir betul2...






party everyday?so diorang ni tak kerja ke?mana diorang dapat duit semua bagai pergi clubbing semua?buat party bagai?kerja apa eh?tak kerja eh?ekeeekkee













p/s: tu my personal opinion eh.....=p



4 comments:

ceritasekupang said...

aku pun konfius gak...

DuniakuAbstrak said...

pd pandangan aku, "party everyday" tu mungkin merujuk kepada mereka enjoy setiap hari..tiap2 ari mereka hepy je..

party-->happy

so, bila gi keje pon hepy, balik rumah hepy, kluar ngan kwn2 pon hepy..je...pendek kata ape2 pon yg mreka lakukan smua nya hepy2 belaka..

kdg2 ssuatu pkara itu subjektif..byk mksud tsirat dari tsurat..lain org lain pndangan..

hehe

Kuwe said...

Aku parti makan tidur bela perot.
Heh. Dah nama penyanyi, kerja dia menyanyi tu dah macam berparti laa.


btw, sedap jugak ada private blog. heh.

~Ann~ said...

party everyday tak bermaksud 24hours la makcikkkkkkkkkkkkk!