Monday, June 14, 2010

Evening Update :-)

salam.



ok fine!..ini hari sudah kali ke 3 yeee saya update ini blog.waahhh sangat terkejut ahhh..hahaha


hmm aku lupa nak cerita pasal sabtu malam aku keluar.


asal2 plan nak pergi mid tapi rasa2 cam aku sudah muak akan tempat tersebut so aku suggest pergi Tropicana City.hi hi hi


ok2 aku sangat2 excited teruja ni nak bagitahu bila berjalan2 ke Tropicana City ni sebab.....hehe aku ada terserempak aa dengan seorang DJ.haaaa cuba ah teka siapa??


lelaki
putih merah...i mean sangat putih ok..hihi
start dari huruf A nama dia
dulu pernah jadi VJ hitz.tv
now jadi DJ hitzfm
and....................sangat2 comeeeyyyy..waahh


masa aku terserempak aka ternampak aka terjumpa tu kan,dia tengah duk berjalan beriringan dengan seorang awek yang.............tak cun ok!..tak padan ah dengan dia.awek melayu lak tuh.haha eh eh aku tak jeles eh...


ok obvious gilaa yang mamat ni bukan malay..soooo siapa2???





adehhh ruginyaaa aku tak cam...


"eh u **** kan?eh i nak ambil gambar dengan u boleh?awek u tepi sikit!"



hahahahahahahahaha.....


tatau aaa aku tu awek dia ke jiran belakang rumah ke..teman sepejabat ke..adik kepada best friend dia ke hape ke...





adam carruthers


haaaaaaaaaaaa..hehehehehe..




dia pakai cap sangat comey ah..malam tu jek ah nampak comey.pakai cap,t shirt putih,short,sandal.waahhh sangat simple.takyah laaa baju serabut yang mahal2 bajet awek2 akan datang rapat..







p/s: eleh da si adam ni da comey pakai apa pun memang nampak comey.ye tak?ekekee


1 comment:

butterflies Lovers said...

wahhhh!! update blog mcm update statussss~ bestttt!!

pasnih makin rajin aku jengah rumah ko, hehehehe :D