Tuesday, June 15, 2010

Hehehehehe =D episode 8

salam.



oohhh tengah hari dah eh...baru balik dari sekolah ni.marking some papers.ada la dalam 2 papers dah habis marking..


ok meaning 2 papers ialah 2 subjek aku dah marking.bukan 2 helai papers ok.hi hi hi..haaa yeeee..



hmmm tadek laaa story lawak sangat pun.just nak tergelak bila marking paper seorang anak aku ni.dah darjah 6 pun tapi still buat perangai cam yang aku share pasal budak darjah 4 tu kan..ish3...



ni paper PTI...haaa ape PTI?ah malas nak habaq aihh...he he he



so cam biasa laaa oleh kerana aku sangat pakar dalam bab2 snap pic (ok poyos) aku pun terus laa snap pic paper anak murid aku yang tersayang sayang sangat sayang ni haaa...



















ok fiiiiiiiiiiiiiinnneeeeeeeeeeee............asyik2 tak tahu jek laaa kamu semua ni...isshhh penat aaihh cikgu mengajar kat depan.


hari tu bila tanya macam confirm2 jek nak dapat A...last2 hmmmmm...hampeesshh!!...



nasib baik ada seorang cikgu bagi coklat dari Bandung.hehe haaa tadek ah tensi sangat.ekeke










ok abaikan paper kat bawah meja tuh.dah siap marking.huhu













p/s: siapa pandai baca jawi sure tahu kan soalan apa aku bagi dalam paper tadi?he he he.....=p



3 comments:

pjah said...

cikgu
xjelas la soalan tu
senaraikan 5 ape cikgu..
hehehe

SyuQ said...

he he he.

sib baik faham n boley baca jawi. bagilah markah kesian. sian kat dia da cuba-cuba jawab tu :-)

kata hati bukan kata mulut said...

haha
kat skola menengah pon ada lg yg buat perangai ni.inikan pula skolah rendah