Wednesday, June 02, 2010

Tag?? =D

salam.


okeeyy laaa aku update ni haa ann and azza oii...hahah

so kali ni aku teringin laa(cewah) nak jawab soalan yang telah ditag nama aku di blognya iaitu di blog azza aka butterflies lovers..haaaa canggih kan nama dia..heheh


ni first time tau aku buat mende alah tag2 semua bagai ni...sebab ada orang tu kan mengadu kat aku yang update aku yang semalam sangat ciput..cet!..hahha

so terpaksa laa aku tangguh dulu nak story pasal my kids punya lawak yang cute lagi comel..heheh..nanti2 laa yeee...sabar2..=p


okeh apa eh soalan pertama beliau??



1. APA YANG BERMAIN DI FIKIRAN ANDA SEKARANG INI?

- elehh senangnyaa soalan.tak matang langsung..kehkehkeh...hmm..aku tak sabar nak tunggu kawan aku on YM sebab nak main guitar..hehe



2. APAKAH NAMA SAMARAN?

-ishh yang ni cam private sikit laa weh...aku skip jek laa eh soalan ni.hehehhe



3. BERIKAN 3 ORANG YANG KITA SAYANG


-hmmm mama abah and..tuuuuttt..hahahha



4. PANGGILAN UNTUK SI DIA?

-err....skip2 cepat!!!..hahahha



5. HADIAH YANG DIIMPIKAN DARI ORANG YANG ISTIMEWA?

-aaihhh azza banyak betul soalan yang aku rasa cam nak bagi pelempang jepun kat kau ni.hahahha..ok next next..hihi



6. BLOG MANA YANG AKU SUKA VISIT?

-hmm...siapa eh?...ohh kau ada mention nama aku eh dalam jawapan kau ni kan?bhahaha..aku akan visit siapa2 yang update dulu blog dia dalam dashboard blogger tu.blog updates kan??so siapa yang aku follow aku akan baca semua....haaaaaaa adil kan aku?..(ok baik kamu semua kata aku adil cepat!!)...hihi



7. TAG 15 ORANG

-ok dah sah2 aku malas nak tag nama orang..heheh nanti semua orang tahu aku follow blog siapa.haaaaaaaaaaaa rahsia tuh beb..




so aku stop sini jek la eh agenda tag mengetag nih...




so azza, aku menjawab kan semua soalan2 tu??...haaahahhaa rajinnyaaaaa akuuuuu....wohooooo!!!






p/s: haaa siapa lagi yang berani eh nak tag2 aku?inform sekarang selagi aku ada perasaan rajin tiba2 nih...=p





3 comments:

~Ann~ said...

cehhh.. nak kena pelempang zaman batu ni.. miahahahaaaa


Nasib baik aku tak kena tag.. la la la la~~~

rentan said...

sorry dear... esk kite main gitar ek.. sory....

butterflies Lovers said...

wakakakaka~ seyes ciput weh~ :P

hahaha mawu pelempang jepun? ha TTT kat jepun, cer try oder kat beliau~ kekekekekeke (^^,)