Wednesday, July 21, 2010

Hehehehe episode 10 =D

salam.




fuhhhh baru balik sekolah ni beb.mahunya tak penat letih lelah semua ada ah.balik2 jek makan kitkat chunky...aah bagus!bila entah nak gemuknya...ish3




sambil aku baring meniarap atas tilam khas depan ruang tamu (alaahh depan tv la senang cerita) telinga aku ni dah masak sangat ahh dengar lagu tema cerita Benci Bilang Cinta ni..aihh muak aahh.adik dengan mama aku suka sangat ah ni cerita indon bagai.Dimas laa Winda laa..apa apaan laa...addoihh...




ok dah cukup muqaddimah untuk petang nak dekat maghrib ni.hehe








soooo hari ni story pasal anak2 aku lagi..siapa lagi nak menceriakan hari2 aku dengan tanpa rasa segannya kalau bukan mereka yang aktif2 ni ye tak??



bermula apabila aku tengah mengajar kelas tahun 4.subjek teras islam.topik?okeh topik ni sangat best.kita orang besar dah faham aa...mereka?ok confirm lagi faham dari kita.


*okay tipu*



topik hari tu ialah HADAS BESAR.haaa tercengang2 tak kamu semua?ok tak tercengang at least ternganga kan??ok ok aku faham =p



ok ada pasal apa contoh hadas besar untuk lelaki dan perempuan.so antara contohnya ialah..








MEMBUAT HUBUNGAN JENIS ANTARA LELAKI DAN PEREMPUAN.







ok aku nak explain tak reti ah kat mereka ni.aku bukan malu tapi tengah merangkak2 aku cari cara nak explain paling senang..ke tadek yang senang?erkk...tu laaa menyesal lak tak tanya2 cikgu2 lain dulu b4 mengajar.bajet cam aku rasa cam boleh handle jek..rupa2 nyaaa..susah gak eh nak bagi orang lain faham...nak2 budak2....



so as usual watak yang selalu famous dalam blog aku bila aku story pasal tahun 4 ni ialah.......SYAHMI!!!!!....yeayyy tepuk2 tangan...=p


*mampos ah kalau syahmi baca ni..hihi*



si syahmi yang aku kagum sangat pasal dia ni ialah dia sangat pandai.suka bertanya.sangat commited buat kerja sekolah.bab yang suka bertanya ni laa menyumbang kepada kepeningan aku kadang2 nak melayan dia.tapi aku suka.




"cikgu,hubungan jenis tu camne cikgu?hubungan satu jenis ke 2 jenis?"

"hubungan lelaki dengan perempuan syahmi"

"ye laa satu jenis laa?"

"hmmm dua laa..lelaki dengan perempuan"....okeh aku ngaku time ni aku rasa aku cam bodoh tiba2..


"oohhh..hubungan jenis tu camne cikgu?"

"hubungan ni selalu suami isteri jek"..ceh yakin jek kan aku..

"ohhh...maknanyaa dia pegang2 terus jadi hadas besar la eh cikgu?"

"eh bukan2..(fikir jap)...bukan setakat pegang jek...camne eh cikgu nak terangkan?nanti cikgu tanya cikgu mas dulu.nanti cikgu bagitahu syahmi ok?"

"ohh ok...pas tu camne leh jadi hadas besar kalau buat hubungan jenis?"

"...................ok kelas dah habis masa!...syahmi cikgu janji nanti cikgu tanya cikgu mas dulu k?"





*aku dah cam blushing agaknya.bukan malu tapi rasa cam lost kejap*





yang seorang lagi namanya Soleh.wahh suaranya kalah aku.dah tak payah pakai mic eh.cam hape jek suaranyaa..dia kata dengan aku,


"cikgu,yang saya tahu kan.nanti bila umur kita dah 12 tahun ada keluar air mani pas tu ada keluar halkum kan cikgu?"



*okeh brilliant!!!!*



ok ok keluar halkum eh?keluar ikut celah mana???









camne eh kamu semua???nak explain mende camni kat budak2??please2 help me!!!! tak habis lagi topik ni sambung esok kot.








p/s: abang kepada syahmi sangat stylo.korean look!!..waahhh..hikhik =p

6 comments:

Ms. Ann said...

susah yer kalu nak explain..

kene explain bebaik takut saleh erti..

ho..ho.

rentan said...

suh awang (bdk entry lepas) jd contoh nak tunjuk bende2 hubungan sejenis or berjenis2.

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

hahaha.boleh hilang ayat juga kalau berdepan dengan situasi begini.

bagitahu la.hubungan itu melibatkan kemaluan lelaki dimasukkan kedalam kemaluan perempaun yang mana hanya boleh dilakukan setelah diijabkabul.amacam?

zack zukhairi said...

camni. cakap dengan diorang. ayah ngan mak kamu tido sama2, lepas tu dapat la kamu semua ni. ha, tu kira hubungan dua jenis la tu. keh keh keh..

kalau susah sangat, tanya diorang, macam mana kucing boleh dapat baby kucing? sapa tau, suruh die jelas kan satu class.

Ervina Razali said...

setuju ngn zack!

:)

Fina Sophie said...

awwwww.. budak2 tu comel! so cute! suke layan bdak2 mcm tu hahaha :P