Saturday, July 17, 2010

Hehehehe episode 9 =D

salam.



haaaa hot story.eh jap2.penat ah baru balik sekolah.hari2 balik lambat kot.ye laa tengok budak2 ni main2 ingat lak aku zaman2 kecil2 dulu...hmmm..



ni haaa nak cerita pasal budak2 tahun 1 ni.mereka ni sangat nakal ok.i mean serious nya gaban punya tahap nakal.ada seorang budak laki ni.nakal gila ah.aku pun dah naik fed up kot.banyak sangat perangai dia yang boleh menimbulkan kemarahan aku.




ada la budak tahun 1 ni nama dia awang (sian awang aku asyik guna nama dia jek.kehkeh).mesti la bukan nama sebenar kan.memang nakal ya ampun ah budak ni.satu hari tu ada seorang budak datang mengadu kat aku,





"cikgu suhada,tadi kan awang (bukan nama sebenar) kan dia pegang 'burung saya"

"ha apa?burung?"....aku tercengang2 campur bingung dan bengong.

"aah cikgu.dah banyak kali dia pegang"


aku terus mencari kelibat si awang yang suka memegang 'burung' orang lain itu.kelihatan dia duduk2 rilek jek eh pandang aku.aihhh budak ni kang aku sunat baru tau.



hari seterusnya ada budak perempuan lak datang mengadu kat aku,




"cikgu,awang kan tadi dia pegang 'bunga' saya"


"apa?bunga?"...tanya aku lagi dalam bengong dan bangang episod 2.











so kamu semua yang baca entry aku ni.nak tanya.macam mana eh nak solve perbuatan tak senonoh di kalangan budak2 darjah 1?ada idea tak?











p/s: eh entry ni tergolong dalam lawak ke tak?eh silap title ah.hehehe =p


6 comments:

chah~ said...

ish. kecik2 da gatal si awang nih.. hahah.. =P

zack zukhairi said...

rotan kan aje si awang tu. kene keras skit. takut kalau dari kecik tak diajar, da besar nanti boleh mencabul pulak...

~Ann~ said...

cikguu.. tengok si awang tu, suka suka pegang semut saya. haha

lya said...

deii.. parah.. parah..

tengok sini lagi parah kut..

Apa Nak Jadi?

Tengok la.. Hmm..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

bunga tue apa wei?burung aku tahu la.hahaha

kau try pegang burung awang pulak.hahaha.picit kuat kuat.

Sya Syazana said...

hoa.dahsat betol adik awang ni.. baru darjah 1.. cuba cikgu jmpa mak bapak awang ni..