Friday, July 02, 2010

Lonely :-(

salam.






buat peneman aku di kala aku rasa tiba2 sunyi..maksud aku sunyi di sini sangat subjektif.sunyi aku ialah bila mana aku rasa sangat2 sunyi walaupun riuh rendah orang2 dalam rumah ini kadang kala tak dapat menggembirakan hati aku.tak dapat menghilangkan rasa sunyi aku.


























walaupun pada hakikat yang sebenar aku mempunyai banyak cerita yang ingin diluahkan..aku ingin luahkan semuanya pada insan..makhluk yang mempunyai akal.bukan otak tapi tiada akal.atau tidak langsung mempunyai akal dan otak.




bukan aku menyalahkan mereka.mereka tidak bersalah.itulah kadang kala aku rasa sangat lonely..masih mencari siapa diri aku yang sebenar.aku ingin menjadi aku yang sebetulnya.bukan menjadi produk yang dicipta oleh mama dan abah dan orang2 yang berada di sekelling aku.



tapi aku tak akan sesekali berkata pada diri yang aku sudah puas hidup.tak akan sesekali berkata aku menyesal dengan hidup aku.malah sangat2 bersyukur kerana masih mampu hidup sampai ke tahap ini dengan izin Allah.



masih lagi mencari kekuatan diri sendiri.mencari diri aku yang sebenar.tak pernah berakhir...


adakah aku ingin terus hidup dengan menuruti segala kemahuan mereka?adakah aku ingin menjadi apa yang mereka aku mahu jadi dalam hidup?














p/s: sentiasa ingin belajar mensyukuri nikmat yang Allah beri :)


2 comments:

Kuwe said...

wahh. yuna!
alah, steady la. Kena steady baru boleh pikir smooth.

rentan said...

Always Look on the Bright Side of Life!