Friday, July 23, 2010

Look Younger =D

salam.




hehhehehe look younger eh?



semalam kan ada solat hajat kat sekolah aku.ye laa budak2 ni sekarang next week ada trial UPSR.



so aku datang lambat sikit sebab buka puasa kat rumah dulu.dah solat semua aku gerak ah.alamak dah sampai2 confirm laa mereka tengah nak dekat habis solat hajat :((


aku punya laa drive cam kelajuan luar biasa.sebab tak nak lepas solat hajat tuh.bukan kata aku baik sangat tapi ye la orang jahil cam aku ni jarang kot solat hajat kat rumah..bila dah ada solat hajat berjemaah ni aku nak la join kan.



*next time buka puasa jek kat sekolah.kan senang*





aku sampai jek aku masuk dapur konon2 nak tolong apa yang patut.ok fine tiada yang patut eh sebab semua dah siap dan aku masuk2 jek rembat buah betik.hikhik =p



dah siap solat hajat tu baca yasin lak.ada seorang mak budak ni duduk sebelah aku.katanya nak share baca yasin dengan aku sebab dia tak bawa.aku share jek la.



dah habis baca yasin dia tanya aku,





"ni cikgu ke?"

"aah saya cikgu"...ceh gaya aku jawab soalan masa ni memang sopan santun bagai ah.cikgu kannn =p


"oohhh makcik ingatkan budak tahun 6 datang solat hajat sekali"......erkkk makcik???

"ohhh....hihi bukan laa.saya cikgu"...oh aku dah biasa dengan situasi begini.

"makcik ni emak hafez"

"ohhh kenal2".......memang laa dah anak murid aku.aku guru kelas..aishh asal aku tak kenal parents anak murid aku ni?

"oh takpe laa.orang kata nampak muda kan?"

"(senyum jek la aku cam biasa)" :))





ok enough said babe!




amacam korang?tercabar tak?






sila jealous sekarang.now now!..hikhik =p













p/s: oh bakal suami mesti kena nampak lagi tua dari aku kan?kan? =D

2 comments:

chah~ said...

haha.. makcik tu rabun kot..

semutcomey said...

nampak sangat tipu.. lalalalala~~ ececeeeeeh budak darjah enam kunon..perli sangat la tu. cam tak cukup sifat dewasa jer. ngahahahahaaa.