Saturday, July 24, 2010

Screwed Up! :-/

salam.






heeeeeeeeeeeeeeeeeee geramnyaaa aku....!!!


dah la tamak.aku cakap biar aku yang buat.tapi dia nak jugak.vavi laa


kan dah last minute baru nak inform.!


aih mengada la pulak.nasib baik aku jenis sabar .jarang nak marah2..aihh ini kalau aku marah ni mahu seumur hidup kau ingat apa aku nak balas balik ni..hisshhhhhhhh



tensennyeee laaaaaaaaaaa..ada juga orang camni dalam dunia.ada jugak orang camni yang aku kena kenal.aihh......


dah kalau dah tamak sangat pas tu lepaskan tanggungjawab cam tu jek.pastu menyusahkan aku.hidup aku!


bangang2..



pas tu boleh lak nak mengarah2 aku bagai.kau dah tiada kena mengena kan.so blah jek la.biar aku jek yang setel.ni duk nak terhegeh2 cam dia sangat penting nak buat semua kerja.



aku dah serik kot dengan perangai kau.heeeeee geram2!!!..pemalas!gedik!selfish!tamak!menyusahkan!!!!...aaahhhhhhhhhhhhh














p/s: tak suka betul aku kalau aku tengah moody ni....



2 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

jgn marah2 sis....
nanti tak comel...


sabar...



Saya yang baek hati,
✿LyndaWawa✿
=)

semutcomey said...

alahai, ko marah aku ke tu??