Friday, July 30, 2010

Tired :-(

salam......





haaa salam pun macam nak tak nak jek kan.sleepy sebenarnya aku sekarang ni.tak tahu kenapa.




petang ni ada kelas tambahan lagi.supposedly bukan kelas aku.tapi ye laa dah di rombak sekejap untuk minggu ni kan...hmmm....ermmm......




ye laa nanti masyarakat sekeliling kata apa pulak kan kalau aku tak pergi.tak baik.kesian kat anak2 murid aku.memang aku datang ni sebab mereka laa..BUKAN SEBAB ORANG LAIN!




malas?kamu kata aku malas ke?nak datang mengajar?hmm...kalau aku malas dari mula start kerja dah patutnya aku buat malas.balik hari2 lambat,ganti kelas orang lain semua.MALAS LAGI KE AKU???




bukan nak mengungkit.luahan sahaja.biasa la tu.semua tempat kerja ada problem kan.takkan semua nak macam malaikat sentiasa.ye tak?





aku bukan malas nak datang mengajar petang ni dan esok.aku cuma.........................*bunyi cengkerik dan kipas patah berpusing kedengaran*













p/s: dapat gelang baru hari ini.hehe thanks Kapika..*nama bukan dalam IC* =p


No comments: