Sunday, July 04, 2010

Wonder Wonder :-)

salam.




just wondering eh.beberapa kata2 yang kadang2 aku terfikir akan maksudnya yang mendalam tu.






'menyerah kalah tak bermakna kita yang salah.sebaliknya ia menunjukkan yang kita ni matang dalam berfikir'




ok yang aku faham la kan.maksudnya kalau kita ada perselisihan faham ke kan dengan manusia jenis mana sekalipun (oh rupanya banyak jenis yee manusia ni) tapi bila kita surrender or mengalah dengan situasi tersebut maksudnya kita ni berfikiran matang.tak kira la umur tu tua ganyut ke muda mudi ke.kan kan kan??





'the only magic left is art'





okeh ni yang aku sangat tak faham.ni quotation ke apa?hehe




banyak lagi nak share quotation yang aku pernah dengar la.tapi dah cam ke mana perginya tah.nak ingat balik time petang2 camni....tak dapat laa...









p/s: eleh tu jek aku nak cerita hari ni?hampeh!


No comments: