Saturday, August 07, 2010

Hehehehe episode 11 =D

salam.




the time now is 3:35 am...




okeh story sikit pasal anak murid aku.masa ni tengah mengajar subjek sirah.kelas apa?


kelas tahun 4....ok fine laa as usual aa tahun 4 ni agak famous dalam blog aku.


ada seorang murid lelaki ni.ok laa dalam entry lepas aku ada guna nama awang sebagai nama samaran kan?so now tukar jadi meon.


si meon ni agak lurus budaknya.tapi rajin dan suka bertanya dan suka menjawab juga.aish..





"cikgu,kena buat nota muka surat berapa cikgu?"

"tadi cikgu dah bagitahu banyak kali kan.meon buat apa tadi?"

*meon tengah blur kejap time ni.masih selak2 buku nota dia.bukan buku teks.ciss*

"tadi saya ingat cikgu bagitahu tadi tapi sekarang saya dah tak ingat"

"ok.tanya kawan muka surat berapa cikgu bagitahu tadi".....aih sebenarnya tadi kau main lawan pemadam dengan budak belakang kan.macam laa aku tak nampak.

"oh ok.kawan,muka surat yang mana?"

".............................. *C_L_K_* (please fill in the blank)

"nama kawan tu apa meon?kan ada nama"

"dah tadi cikgu suruh tanya kawan.bukan nama dia"

"............................. *J_H_N_ _* (fill in the blank juga)













p/s: sila berkelakuan skema dengan anak murid anda. :)