Monday, August 23, 2010

It's Getting Smaller :-)

salam.



yup.smaller and smaller..


i'm talking about the world..




have you ever thought that this world is not small but is getting smaller?eh faham tak?


tak sangka kan?apa yang tak disangka2 yang membuatkan aku fikir macam tu?contohnyaa.......jap fikir sejenak...contonhya,



tak sangka kawan kita yang dari tadika dulu tapi sekarang baru jumpa..i mean dah nak dekat 18 tahun tak jumpa tapi aku still boleh ingat?aku ingat dah tak akan jumpa....ye la kata tadika...




contoh lain....




tak sangka ada orang lain boleh kenal kawan aku yang aku tak sangka2 dia pun akan kenal kawan aku.dia pula ada berkait rapat dengan si A dan ada juga berkait rapat dengan si B dan si
C..dan tak sangka dia tahu sedikit sebanyak cerita pasal kawan aku.dan dari utara sana boleh ada kaitan dengan yang tinggal di timur..haaaa faham tak??


*aku pun confius. apekejahanam aku type ni*



aishhhh memang unpredictable kan?













p/s: bumi dah semakin nazak.


2 comments:

Anastasia Ann said...

betul betul betul.. haha

kodok hijau the ghost writer said...

aku pon kompius apa yang kau cuba terangkan ahhhhhhhhhhh