Sunday, August 01, 2010

Kuekuatsheu =D

salam.



hai.di pagi yang sejuk hujan lebat ini pada pukul 1:45 am mari kita mengembara bersama Kuekuatsheu saya.


siapakah beliau?mari kita ikuti kisahnya.







katanya kepada saya dia mahu pergi ke shopping mall di sini.yang dia sangat teruja nak pergi.ok dengan itu makanya saya bawalah dia ke sana.plus,saya nak ambil handphone saya yang sudah siap dibaiki.



*lupa.handphone saya keypad kat tengah2 tu tak berfungsi dengan jayanya*



selepas agak teruja dapat semula handphone yang tersayang,jadi saya dan Kuekuatsheu mengambil kesempatan untuk men'snap'kan diri dengan aksi yang.............



*di parking lot atas shopping mall.maksud saya paling atas.atas mana?atas bumbung*


















kemudian katanya mahu pergi makan.lapar.yee kami pergi ke situ untuk dinner pada pukul 6:50 pm.































habis makan di situ.kenyang yang agak melampau.selepas Kuekuatsheu solat jama', katanya mahu pergi ke pantai itu untuk kali kedua.katanya mahu melihat bagaimana pemandangan pantai di waktu malam.yee saya bawanya ke sana lagi.



mari ikuti aktiviti pelik yang dilakukan oleh beliau.





































oh itu rupanya aktiviti beliau......waktu malam?ok fine..



saya pun terikut2 akan habitatnya...eh eh silap...habitnya..


*habitat adalah tempat tinggal haiwan yee anak2*






















ok fine.dia pun nak buat juga tapi lain sikit style nya.bagus2!












oh sekian pengembaraan bersama Kuekuatsheu saya.





bila lagi nak sama2 menyarung Converse idaman hati?hehe =p



















eleehh sebenarnya ni laa Kuekuatsheu saya.teddy bear merah.tiada dah yang serupa macam ni.tadi pergi usha dekat kedai yang sama pun tiada.ada yang sama warna merah tapi ada warna putih dekat telinga dengan perut teddy tu.eeeeee tak lawa kan?saya punya lagi lawa merahnya.hehehe





plus,i like and love red color!!












p/s: perasan tak?jarang kan teddy warna merah?la ni ada lak keluar teddy warna hijau dengan purple.tak suka hijau.euuww~~~lalala~~~



1 comment:

rentan said...

bahagia selalu...