Friday, August 27, 2010

Morning :-)

salam.



bangun awal dah ni.selalu if cuti jarang aih nak tengok aku bangun awal bersemangat perwira macam ni.tehe hehe


semalam sebab petang dah tidur lama dah...sat g malam pun aku dah tidur kejap....sat g pukul 2 aku dah tidur semula.so banyak sangat sesi menidurkan diri semalam.so hari jumaat penghulu segala hari ni kita buat sesi membangunkan diri yeee...


sebenarnya aktiviti awal pagi ni nak sambung buat soalan exam yang tinggal half jek tuh.dah ambil dah buku sirah ni letak tepi laptop atas bantal...haipp sat g aku TERtidur nak kata apa??


so kita beralih duduk di atas lantai.haaa susah sikit kan nak lena..but before that,dah rasa lama tak update blog kesayangan,so tetiba ada idea yang bernas.


*tadek la bernas mana.jangan terpedaya*



nak share pasal kelambatan aku terhadap lagu2 baru...ekeke maksudnya aku tahu lagu2 baru yang selalu keluar dari radio2 semua tuh.tapi aku macam MALAS nak download nak letak dalam mp3 aku mahupun dalam hp aku.

nak tahu tak list songs dalam hp aku yang dah berkurun lama aku tak update??asyik2 lagu samaaaa jekkk..





1. Adrenalin - Faizal Tahir (aku punya ni)

2. Can't Be Tamed - Miley Cyrus

3. Everyday - High School Musical 2 (hehheeeeeeee disney gilaaa aku)

4. Extravaganza - Bunkface (semalam dalam kereta ada dengar lagu baru dia.apa eh?lirik dia ada sebut power..magic fever...something like that laa..apa tah tak tahu aku)

5. Selamat Malam - Faizal Tahir (one more time..aku punya gak ni)

6. Noktah Cinta - Hafiz AF7

7. Inilah Cinta - Akim AF7

8. Party In The USA - Miley Cyrus

9. Right Here, Right Now - High School Musical 3....(yeeeee aku tahu disney)

10. When I Look At You - Miley Cyrus




haaaa tu jek laa...MEMBOSANKAN kan?sikit jek 10 lagu..if dalam mp3 aku toksah cerita laa...banyak lagu2 lama kot..dari zaman aku sekolah sampai aku hidup kat matrik agaknya.saja dengar lagu2 lama ni layan jugak laa..




so any suggestion???nak bagi hp aku nampak alive sikit dengan lagu2 baru?


*tadek maknanya if aku ni dah memang jenis malas download*


eeehhh eh tapi boleh bluetooth kan??heheheeeeeeee cara transfer macam ni laa aku rasa paling heaven.


tapi sebenarnya aku prefer beli CD.sound pun gempak.ori...ermmm ikut selera memasing laa eh..:)










p/s: apa eh lagu baru bunkface tadi?adehh aku malas jumpa uncle google.mesti tengah tidur lagi.ekekke =p


2 comments:

ejum said...

letak lagu maher zain..best jgak tu..hehe

Malwanaz said...

nak letak lagu lam tepon satu hal, lam pc satu hal, pastu nak synchronise satu hal..samala kiter malas pasal ni..huhu, last2 lpas 3 4 bulan baru rajin sikit tambah satu dua lagu