Monday, September 13, 2010

Ini Ucapan :-)

salam.



ehem ehem...



saya, Dr. Markonah Awang mengucapkan Selamat Hari Raya, maaf zahir batin kepada rakan-rakan yang berada di bumi.yang benar -miss fireflies, ISS-





sorry aku baru dapat line nak buat ucapan ni.faham2 jek laa line kat atas sana busy jugak para2 astronaut nak wish kat family memasing.




actually message ni aku send kat kawan2 aku.ekekek pas tu tak reply.bengong ah.haha




ni special untuk seorang blogger yang jeles sebab aku ada buat entry pasal makanan.beliau jeles sebab beliau terpaksa beraya di perantauan.aku harap kau baca la eh entry aku ni incik penembak.heheeee













p/s: dah,sekarang.aku.letih.aku.lapar.

2 comments:

ザ-sylver-shooter said...

boooo~

pjah said...

selamat hari rayer..
bru balik dr marikh ni..hahahaha