Thursday, September 30, 2010

Nyam Nyam =D episode 4





salam.


entry ni macam biasa aku letak pics pasal makanan la kan.sat g korang cop blog aku ni blog mempromote makanan lak.bukan yeee....



selain pics makanan aku ade letak pics yang entah apa motif tah aku ambil.bosan2 kot.


semua ni berlaku di Kota Bahru dehh...ececewaahhh nak try kecek ni weyyy








MARS ni makin famous amos eh kat blog aku.roti kuning tu best.yang lagi 1 tak best.aku buang.




aku diajar guna duit kaler ni jek.lalala~~




kuku macam ni dah kira panjang melampau ke?




ok ok ini memang kebetulan ye.kaler sama.pink is my fav color but it is not my main color


main color ialah merah hitam pink purple.tapi lately ni aku tiba2 dah tersuka kaler putih.since pakcik aku belikan baju kaler putih dari Korea.trend eh?


*tak ada kaitan langsung cerita pasal fav color sekarang*




ni pun gambar tak ada tujuan.next next






err....blur eh pic ni.bawak bus cam hape jek




indah kan? :)




asyraf ni mesti hot =p




nasi air.1st time makan.jangan nak gelakkan aku lah.hish.




comey dok slipa ni wey?




aku tak makan satay.akak ni order jugak.aku makan nasi impit jek la




teka air apa ni.even soya is my fav tapi itu bukanlah jawapannya yee




hambik ko.dah 6 tahun aku tak makan nasi ni.teka cepat!




nampak tak?awesomeness tau.kau ada?eh silap.mu ado?yang McChicken tu abaikan.lalala~




aku ingat macam big mac.boleh makan half2.ceh.pecal leleh tak sekarang?ehem...




ok...gambar tiada sebab




ok dah aku nak balik dah pun






yang duit rm100 tu aku saja ambil gambar sebab duit tu jek yang berada di luar purse aku.bukan nak berlagak.sat g korang fikir lain.ye lah orang melayu ni susah sikit.sempit pemikiran.lain kali bagi luas sikit.so tak ada la sesak sangat kan..aku tahu la korang lagi berduit..





p/s: penat kot aku mengupdate blog ni.mu pahe dok?


1 comment:

Kuwe said...

em. yee tu apa benda?

eh kalau seratus diajar guna.
duit yang tak guna tu, bak lah sini. kehkeh.