Thursday, September 02, 2010

Stuff =D

salam.



eleleeehhh stuff la sangat kan..biasa2 jek.nak cerita pasal stuff aku yang serabut.lately ni aku sibuk.so barang2 dalam handbag aku yang aku suka tukar2 ikut mood sangat serabut juga.mari kita lihat. *nada cikgu berkaliber*















ok apa beza 2 pics di atas?yang kat gambar 1 tiada dan tiba2 gambar 2 ada...haaaaaaaa magic2.


tu laa dia apa yang ada dalam handbag aku buat masa ni.serabut kan?dengan duit bersepah dalam bag.before ni aku tak macam ni gaya orangnya.aku dulu letak duit dalam purse ah cam biasa.cam orang lain.


lately ni aku dah cam malas.orang bagi duit ke,duit balance beli air vitagen ke,semua aku campak jek dalam handbag.kira lepas ni konon2 senang la kalau aku nak beli barang tak payah laa jadi cam tergedik2 siput nak buka purse kan.padahal nak beli choki2 jek punn..



ohhh almost...terlupa.ada nampak garpu tak dalam handbag aku?ekekke ada motifnya tau.ada seorang kawan baik ni merangkap orang di tempat kerja mesti tahu apa motif aku bawa alat2 makanan tu.hihihi amacam Kapika?boleh tolong jawabkan?hope you baca la eh entry i ni. =p



haaaa lagi satu.sekarang ni kan lebih kurang seminggu jek lagi kan kita nak raya.ohh apa lagi.dapat kad raya laa aku dari anak2 murid kesayangan.siap suruh balas pulak tuh.aiyaakkk..














okeehhh ada lagi 2 kad raya tak snap lagi tu.kang terasa pulak bebudak ni sat g.kreatif jugak kan mereka ni buat kad.bukan yang beli tapi buat sendiri.hehehe


teringat pulak zaman aku sekolah dulu.aku kumpul kad raya dari aku darjah 3 kot sampai aku....haa sampai sekarang laa..tehehe....bayangkan berapa banyak kad aku kumpul orang bagi...semua ada kenangan...waaahhh gitu...=p



yang nak mengorat through kad raya pun ada tau.hihihi



okey laaa tu jek nak mengomel petang2 khamis ni.usually aku balik sekolah solat terus tidur mampus laa.tetiba hari ini lain sikit yee...ok what??takkan asyik TIDUR jek kan??














p/s: nanti aku buat entry pasal kad2 raya tuh.malas pulak aku nak menyelongkar kad dalam kotak cokelat cadbury tuh..

5 comments:

amie said...

alaaaa sumel dapat kad raya dr anak murid..
buat sendiri lak..
hehehe..
sume tulesan santeksantek je bebudak tuh..
best jd cikgu kan..
tp tade bakat jadi cikgu..
panas baran.. ;p

Kuwe said...

Aku nampak duittt aja. heh.
Kau ada masalah pemakanan ke apa sampai nak bawak garpu?

Duit raya sikit cikgu.


p/s: eh ada tiket balik kampung firefly lagi dok? MAS dah habis.

rentan said...

sepahnye beg...

sastraboy said...

nak yg paper biru. kat atas, kena cetak angka lima dan kosong.

boleh?

Anastasia Ann said...

fuh purse pink tu. jeles aku!