Sunday, October 17, 2010

Hehehehe =D episode 13

salam.


haaaa lama kan aku tak buat entry lawak anak2 aku.last bulan august kot.heee....


tak ada lah lawak sangat.saja jek buat2 poyos.







haaaa......korang boleh tolong buat caption tak untuk gambar di atas?

tak boleh eh?biar aku jek lah yang translate.hishh...

soalan aku bagi sebenarnya macam ni...nyatakan 2 kesan buruk dari sifat mengumpat..okeh jelaskan maksud soalan ni nak apa.

jawapan comel anak aku bagi.....shafiqah mengumpat firdaus.saya syak bahawa firdaus mengumpat aida.


okeh........ada kena mengena tak dengan soalan aku bagi???siap ada bahawa lagi ye.....tak tahan tol aku nak gelak time ni.boleh pulak nak main syak2 bagai..


tu satu siap.ni ada lagi satu...









haaaa reti tak nak buat caption untuk gambar ni?korang nampak simple jek kan.kek dalam tupperware.so???

ye lah tapi ada payung kan?aku tahu korang mesti ada caption yang lagi jauh kreatif nak buat or describe pasal gambar ni..tapi.....adakah minda korang sama kreatif or lagi kreatif dari minda anak2 aku?..jeng jeng jeenngggg



jawapan anak aku yang pertama.....

"eh cikgu hujan kat luar lah.tak kena nya air hujan tu kat atas kek cikgu"


ermm aku kira cam ada logik jugak laa...mengada2 pulak aku nak payungkan kek aku kan.



jawapan anak aku yang kedua...

"eh cikgu.yang cikgu bawa tu apa?kubur ke?"


aihhhhhhh...............


aku tahu lah kadang2 ada jugak orang letak payung kat atas kubur....


aku risau betul dengan kepala otak anak2 aku ni..hish..



p/s: aku tahu lama dah anak2 aku memang berseni.boleh describe yang tersurat dengan.....dengan.........


2 comments:

Hayati Hanuni Halin said...

haaaaaaaaaahahahahhaha!
so klakarrr.... sama cam budak2 yang kte tlg paksu kte tanda kertas dulu..klakar gile jawapan drg bagi...

soklan: nyatakan ciri2 makanan halal.
jawapan: nasi goreng paprik


see?

one more,

soklan: berikan peringkat pertama proses kejadian manusia

jwapan: darah haid




hahhahahahah... ini jawapan2 budak2 form one.... ngahahahhahaha

adoila...

Kuwe said...

terhibur juga aku kalau mengajar selalu macam ni. sedap juga kan?