Tuesday, October 05, 2010

Jujur :-/

salam.



hari ni mood aku macam ni.entah.tak tahu mood apa nih.


even BANYAK gila benda aku nak share sini,tapi nanti dulu lah.tak sempat2 nak rehat secukupnya.


nak share pasal lawak anak2 aku buat kat aku,pasal aku convo last sunday,gambar2 semua....


aaaahhhhhhhhhhhhh...banyak sangat hal...selagi tak diluahkan kat blog aku ni,rasa sesak nafas.


even convo pun aku tak rasa excited mana.tak tahu kenapa.last weekend was shit guys....aku penat kot.the day yang datang sekali seumur hidup supposedly kena rasa happy la betul tak?


ini aku?....i was pretending like i was sooooo damn excited agaknya.....


if aku ada rasa mood happy,mood ok,mood merepek mengarut aku dah datang dengan jayanya,nanti aku share la sikit2...


thanks kepada makhluk2 yang sudi wish congrats kat aku..yang ambil gambar dengan aku...yang duduk sebelah aku time dalam dewan....eh lupa seat dalam hall memang dah ditentukan...cessh


ni bukan nak mengomel pasal convo sangat pun.pasal jujur.kejujuran.so aku layan jek lah lagu ni.kebetulan macam kena sangat kan....tapi tak ada lah kena sangat.


entah apa aku merepek ni.......












p/s: terpaksa layan lagu indon.

3 comments:

Anastasia Ann said...

hehe.. got it.

JelinaJoli said...

oh video tu bikn gua rasa terasa. sentap nokk!

Kuwe said...

anak anak nah. :P