Saturday, November 27, 2010

Ehem Ehem :p

salam.

apa ehem ehem ni?tak faham aku.hihi.dah seminggu eh tak update.alasan seperti busy,banyak kerja,tak ada masa terluang,exam,assignments,tak ada idea,tak tahu nak update apa,itu semua alasan dah cliche sangat dah aku dengar.alasan aku lain.

MALAS.

ha senang sikit nak faham kan?dengan masalah perasaan berkecamuk lagi(ewah ewah kau.berkecamuk eh)pasal template aku yang baru aku tukar 2 minggu kot.dah aku jumpa ada 3 orang guna yang sama jugak.TIGAAAA beb!mahu tak malu aku rasa?

sebab dah cuti sekolah kan.so rajin lah aku berblogwalking ke blog orang lain.tu yang aku dapat tahu tu pasal persamaan template (OHMAIGOD persamaan template!)

masuk perenggan ni sebenarnya aku type lepas baru balik dari keluar membuang masa dengan cousin2 aku.tengok wayang.makan2 sampai tak larat lagi nak masuk dalam perut.nanti lah aku cerita movie apa aku tengok tadi.best!

saja buat tajuk entry ehen ehem.sebab nak riak pasal template simple aku ni.oh ye.link blog aku pun dah tukar.dari lakarankertas kepada kertaslagi.header pun aku dah tukar dengan jayanya.konon2 selaras dengan template baru,link baru maka header juga kena ada perubahan.ehehe..till then.aku sambung menaip lagi malam ini okeh?


p/s: lepas ni aku BW lagi jumpa yang persamaan template,aku bunuh diri jek la weyh.ahaha.