Saturday, November 27, 2010

Ehem Lagi ;p

salam.

eh ehem lagi?apa ni?ish.ini segmen riak lagi.entry maghrib tadi riak sikit jek.ni riak lebih.sikit jek pun.aku jek tergedik sikit.riak pun ye jugak.eh apa aku cakap?bunyi cam tuuutt.haha.gelak keji.

aku tahu ni pun rasa macam pelik jugak.lawak pun ada.aku memang tak tahu macam mana boleh jadi macam ni.ish.bunyi macam serius kan?ke serius bunyinya?ok pening.

buktinya seperti berikut..



ha yang ni terjadi sebab aku bosan.cuti jek aku terus blogwalking dengan aktifnya.dah lama jugak la tak singgah gengblogger ni.aku rasa sebab aku rajin menyinggah blog orang lain,tinggal jejak kat shoutbox,komen entry,like entry,tu pasal dapat title blogger paling friendly.kot2 jek la.(jap...nak muntah).tapi time ni still guna link blog yang lama.




ha yang ni.aku tukar jek link,tukar gambar kat FB,terus perghh dapat lagi blogger paling friendly(tadi dah muntah sebaldi) dengan title tambahan.profil popular hari ini.hikhik.apa best profile aku?macam tak bernyawa jek.

ye lah gedik la sikit kan.1st time dapat.esok dah memang tak dapat dah title cenggini.tu aku cepat2 printscreen.haha.sebab benda ni dia ikut hari kan?takkan hari2 aku nak blogwalking?ish.baik aku tengok movie.

situasi aku ni sesuai kalau aku cakap macam Faizal Tahir (aku punya nih) masa Muzik Muzik hari tu."terkejut saya"haha.boleh jugak guna gaya Noh Hujan "oh my god".

kalau aku, "oh eem gee".hikhik.


p/s: first time guna printscreen dalam blog aku.pergh kau.




2 comments:

JelinaJoli said...

erkk! gua malas nak beramah mesra secara hipokrit. hahah! voley?

gua muntah se-kolah dah ni

butterflies Lovers said...

perghh!! hebat ko :D
dah leh jadi peramas mcm ann..
rinduuuu giler nk lepak GB..
tapi masa slalu jeles dgn aku,
mak tawu la mak howt noks.. :P
agaga!