Tuesday, November 30, 2010

No 3 beb =D

salam.

wah apa tu no 3?hehe semalam main bowling dapat no 3.ok la tuh.aku bukan main selalu pun bowling ni.went out with my kids rasa macam best giler.lenguh jugak ah tangan aku jari aku pegang bola bowling yang konon2 ringan padahal..

nak tengok gambar tak?




aku warm up jek ni awal2 bagi regang otot2 jari tangan kan...*otot?poyo poyo*




okeh dah tunjuk sikit skill2 yang tiba2 menjelma entah datang dari mana




haaaaa tadaaaaa....hehe haa berpinau mata nak tengok siapa menang




okayyy walaupun bola selalu ke longkang kan...


ha siapa rasa nak balik menangis teresak2 sebab kalah main bowling dengan aku?contact aku segera.hakhakhak gelak setan.



p/s: alaa aku bukan tak pandai main.yang besar kena lah mengalah dengan budak kecik kan kan kan?..



2 comments:

nama.aku.lynn said...

boleh la jmp kt alley pasni..haha

Anonymous said...

alasan semata2!!!