Thursday, November 18, 2010

Nyam Nyam episode 7 =D

salam.


i just realized.bulan ni tak ada entry pasal makanan eh?hehe.so jom2 kita tengok gambar makanan aku yang aku sempat snap.
















tak adalah menggiurkan sangat kan.entah la.bulan ni aku jarang ambil gambar.

yang nyam nyam tu memang aku suka.dari sekolah terbawa2 sampai ke zaman tua.opss tua sangat ke?tak kan?hehe.


p/s: sebab tengah lapar sekarang.jadi harus post entry ini segera.



5 comments:

zati said...

sedapnyeee nyamnyam tu, suke3, eskem tu pon nampak sedap, sejak dah tua nie *erkk xde tua sangat* dah jarang makan benda-benda macam tu hiks ^^

Kuwe said...

nyam nyam tu bukan ke satu company dengan nini cokelat celup, celup celup.


?

Anonymous said...

kata sakit gusi

Miss Fireflies said...

anon: memang lah sakit gusi.sebab tu lah lapar.tak bleh makan.gusi palsu mahal.

JelinaJoli said...

eh2 laptop ko sama aku! tp laptop aku dah patah skrin. kehkeh