Thursday, December 23, 2010

Guy Friend :-)

assalamualaikum.

hari ni banyak betul aku tidur eh.termasuk yang TERtidur dan TERlelap.bahaya ni.pembawa penyakit.berat naik mendadak dan kelaparan pun bertambah.haha.

ok jom join aku bebel pasal guy friend.sat g aku letak boyfriend masing2 dah tau kan maksud dia nampak berbeza gila.

nak tanya.korang yang perempuan.mesti ada best friend yang berjantina lelaki kan?dia macam kita ada best friend perempuan tapi best friend lelaki ni tak boleh lah bawa pergi shopping kat Sasa ke Zara ke Couch ke kan.gila ke apa?

korang yang lelaki pun.mesti ada best friend tapi perempuan.kan?kan?even korang masa sekolah dulu all boys tapi bila dah masuk U,nak tak nak kena bergaul dengan kaum yang cute ni kan?ehem.haha.

so aku nak tanya.salah ke kalau aku ada kawan lelaki?sahabat lelaki?teman lelaki?opss..okeh itu dah bunyi macam kekasih hati.

jangan nak salahkan parents korang yang hantar korang ke sekolah all boys/girls.bila dah besar pandai2 lah nak bergaul.dah kerja nanti lagi lah..tak tau pulak aku ada tempat kerja yang hanya ada sesama jantina jek.

bagi aku macam ni.pendapat aku jek lah.antara family dengan kawan,aku pick family.for sure lah semua orang akan buat macam tuh.antara friends dengan boyfriend/girlfriend korang,ha pick yang mana?aku pilih kawan2 aku.

sebab?

bagi aku.dalam hidup aku lah.aku kenal kawan dulu sebelum boyfriend.ada ke korang time sekolah2 dulu korang dapat bf/gf dulu baru dapat kawan?tak tau pulak aku kalau ada yang cenggini..

bila dah kahwin itu cerita lain ye.

aku ada sorang kawan lelaki dari zaman sekolah.sampai dia study kat Morocco pun kitorang contact lagi.even dia blah macam tu jek.ces.bukan nak ajak aku study sama2 kat sana.whatthehell bun?haha.

so sekarang dia dah lama balik Malaysia.kerja photographer.nama dia Lihin Hafizi.panggil bun.bukan roti bun eh sebutan dia.tapi selalunya aku panggil babun.godek FB aku kalau nak flirt dia.haha.dulu dalam entri ni aku ada cerita pasal dia jugak.

ni aku printscreen apa aku chat dengan dia sebelum aku nak mengumpat pasal dia dalam blog aku.klik kat gambar kalau nak jelas pembacaan.







ha tu lah.nak letak pic dia dalam ni pun dia tak bagi.tapi kalau nak letak link pasal kerja dia semua tuh dia bagi lak.ceh.

siapa suka bab2 ambil gambar ni jenguk2 lah kat site dia di FB.SECA Photography.

dah lah.sampai sini dulu.ngee~~



p/s: dah bersuami nanti tapi nak lebihkan kawan2.kau nak mati kena panah petir?





3 comments:

Wan Haffiz said...

haha..kawan still kawan ye x? :)

Aujinz said...

oihh..kawan laa best..
tak pening kepale nak pikir komitmen..

koh koh koh

Kuwe said...

ha, belajar pun kat morocco. apa lagi cikgu? ke tunggu kawan yang mana? kehkeh.

Zara tu untuk perempuan banyak duit ja! eh yeke?