Wednesday, December 08, 2010

Karok=Gila Mic =D

assalamualaikum.

since cuti sekolah dah start dalam 3 minggu lepas kan, aktiviti aku kat rumah ni banyak diisikan dengan menghadap laptop 24/7.eh menipu gila kan.dah bila masa aku tidur makan solat mandi semua tuh?cibai betul.

selain menambahkan lagi tahap kemungkinan besar akan sakit mata, aku buat benda lain jugak.memasak,memakan,menglahap,menonton tv,dan..err...dan....tidur lah kot.hihi.

ha ada jugak aktiviti di luar rumah yang dulunya aku jarang ambil port sebab busy.*bajet busy*.zaman study dulu pun tak pernah terfikir nak buat aktiviti ni sebab selalu full.ramai orang.*habis yang sanggup beratur panjang semata2 nak tengok movie King Kong tu ape cerrr derr?*

antaranya ialah tengok wayang.dalam seminggu boleh 3 movie tengok.sengal betul.nasib baik best.lepas tu rasa dah macam sangat addicted sampaikan rasa2 ada time free jek terus dah grab handphone text kawan sekolah "jom wayang.nak?".senangnya lah life aku..

lagi satu main bowling.haaa dah lama siot tak pegang bola bowling apatah lagi nak masuk ke tempat bowling tu diadakan.kalau dah start kerja,semua hobi terbantut.dah jadi life orang bekerja.weekend baru keluar.padahal wekkend aku selalu tidur bangun pukul 12.mama bising apa nak jadi dengan anak dara ni?aku selalu jawab,

"masa anak dara ni la mama kita boleh bangun lambat.dah jadi mak dara nanti kena hari2 bangun awal.leceh"

"dah kahwin mana ada orang jadi dara dah"......aisehmen...silap teori beb.


eh eh sebenarnya aku nak cerita pasal karok lah.yang atas tadi tu muqaddimah jek.

*apekegila kau panjang gila muqaddimah.gila gila*


ha lagi satu pergi bantai karok lah weyh.selalu pergi dengan adik2 aku,kakak,abang ipar.*baik budak ni*.selalu karok sejam jek.ok lah seorang dalam 3 ke 4 lagu.itupun sakit tekak.sengaja menggatai pilih lagu yang nada tinggi bajet kau Mariah Carey,Kris Dayanti,Faizal Tahir kan?

yang baru2 ni pergi karok dengan cousin aku.bantai 2 jam.aku nyanyi 10 lagu.adik aku cakap aku gila mic.haha!syok pulak bila dah berkarok ni.kadang2 tu 3 lagu terus aku nyanyi lepas tu baru adik aku ke cousin aku ke nyanyi lepas tu aku nyanyi balik 3 lagu.gila kuasa betul.semua buat muka bosan.aku baru nyanyi jek mereka perli,

"aih bila nak habis lagu ni?".....cettt.

antara lagu yang aku karok....yang mana aku ingat la....lagu Faizal Tahir,Leann Rimes,Acha ape tah susah pulak nak type ni,Ferhad,Afgan,Sixth Sense,Katy Perry,Maroon 5,Candy,Ungu,Rossa,Britney Spears,....okeh ini macam dah terlebih 10 lagu ye.

*tak tau tak tau*

jom tengok gambar nak?



















banyak gambar yang tahhapehape kan?ye aku tahu tuh.sebab bosan tunggu turn nak nyanyi.sebab aku selalu percaya suara aku lagi bertong tong gemersik dari mereka nih.haha!

aku suka ambil gambar yang ada benda bernyala dalam gelap.glow in the dark lah konon.suka
ah tengok.nampak macam berkelip2 even tak ada lah berkelip sangat.ngeee~~~





p/s: ha siapa nak join karok dengan aku nih?dah macam gadis liar pulak aku nih.ish.



2 comments:

Thalhah Amir said...

karok kat ne 2? haha. minat karok gak ni 2 tnya 2. haha

Aujinz said...

aku pun minat karok gak..
walaupun sora macam tong sampah pecah..