Thursday, December 16, 2010

Must Read :-) episode 2

assalamualaikum.

so kali ni aku nak share blogs yang aku suka baca and follow.dah follow mestilah kena baca kan.bila dah tiba2 rajin nak blogwalking bagai,lalu banyak lah jugak blog-blog baru yang di follow sebab menarik minat nak follow.ehehe.


mamat kepeningan....ha blog mamat nih aku tak ingat jumpa kat mana.tapi makin lama baca makin aku tak faham.kenapa eh?tapi aku nak baca jugak.cuba tengok.


perasan pasa sandha dan jelina pitt....ha yang minah sengal nih aku suka.semua nak guna gua lu gua lu kan.memang tak boleh blah doh minah ni.nak komen status aku pun main pedas jek.kahkah.


lawak bangang...ha yang ni aku suka lah.kalau kau jenis yang macam aku kan.yang suka gelak2 depan pc dengan meriahnya,bacalah blog nih.agak sinis.


lanun bajet ranggi...ha yang ni..lawak jugak.selalu jugak komen blog dia.paling suka entry mana tah.yang duk celah bedah.haha aku malas pulak nak godek blog dia.*bajet dorayaki kau best?haha*


melalutlah lagi weyh...sama ah yang ni.melalut cam haram jek.semua entry macam tuh.yang melalut tu lah kadang2 buat aku alive sikit.tapi baca blog dia macam nak pijak kepala mamat ni ah.haha.



petihartakarunlanun...haa panjang siot.sama macam nama link nya jugak.blog ni bukan blog biasa.semua pasal kategori blog.so blog aku termasuk sekali lah.ada ke letak blog aku dalam category "CPU mereka masuk air"???tu mamat lanun tuh punya pasal.haha.


kenapa eh semua blog aku suka banyak yang lawak?yang dulu punya yang entry ni eh.



p/s: ada orang buat aku sakit hati yee hari nih..ish.




6 comments:

Kuwe said...

haha. banyak betul blog kau baca. aku baca blog member member yang aku kenal ja.

sini pijak sini. cikgu tak boleh ganas ganas.

Kuwe said...

eh tadi aku dah komen. mana pergi pulak box komen hilang. dah publish ke belum. tolol sungguh.

kembatolo™ said...

gua pon suka lawak jugak.
so, tak pelik la.

cendera jiwa said...

reply p/s : sakit hati memanjang.. u sabar je k

Aujinz said...

isk isk isk.. Dorayaki aku best laaa..silalah percaya..

Anonymous said...

Ya, mungkin karena itu