Tuesday, December 07, 2010

Ngok Ngek :-/

assalamualaikum.


susah jugak rupanya bila kita berkomunikasi guna medium yang canggih ni.tak bersuara tak bersua muka.selalunya apa yang kita katakan,bicarakan,cakapkan,typekan,chat kan,selalu terpesong maknanya dengan apa yang sebenar kita cuba nak sampaikan.orang di pihak sana akan selalu salah faham.aku pun macam tu.

kalau dah tak bersua muka pun boleh jadi muka ketat,apatah lagi bila berkomunikasi secara face to face.mahu bagi penampor jek.siapa buat2 tak faham aku cakap malam ni,memang aku cepat menyampah.malam ni jek.

so ngok ngek lah jadinya....



p/s: aku bagi kau mercun pop jek.kau balas dengan meriam buluh.mana aku tak menyampah.




3 comments:

CERITA LEBAT said...

yang ending tu kenapa bkomunikasi pakai mercun..kah3

kembatolo™ said...

meriam buluh tak power lagi..
kne mercun robot gila baru kaww.. haha

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.