Thursday, December 23, 2010

Senja :-)

assalamualaikum.

tak sabar nak tunggu sabtu.rasa2 macam 1 event tuh boleh dikecualikan kot.dari pagi sampai sekarang ni asyik hujan non stop.kalau dah sejuk,tambah2 pulak astro akan jadi lebih bengap bila hujan,so nak tak nak kena jugak landing atas katil.

aktiviti lain yang tak mengeluarkan peluh ialah ubah blog sendiri.dari template ke color ke font ke size font ke apa lagi entah.so yeah,ini yang baru.dalam tahun ni dah 5 template guna.template yang kedua paling lama guna.dalam 8 bulan.

lately entry aku sangat personal.terkejut agaknya.tapi ada jugak baik hati yang komen.malam ni before tidur aku update lagi.of course yang bukan personal sangat.aku pun boleh muntah.*baldi merah standby kat tepi*




p/s: lama tak cerita pasal anak2 aku kan?sekolah dah start nanti aku update.maghrib dulu ye:)





3 comments:

Alynn Notnot said...

rajin tukar template. template aku dah nk dkt setaon -.-"

Aujinz said...

hahahaha..
senget...

aku pun bencik Astro time hujan...
grrrrr...

kembatolo™ said...

cun jugak template nie..