Sunday, January 02, 2011

Bila Tak Boleh Tidur =D

assalamualaikum.

haaaa awat tak boleh tidoq ni?ehehe tetiba nak cakap loghat utara.sekarang pukul 235 am.ni ikut laptop aku la.tak tahu pulak masa kat Zimbabwe sekarang pukul berapa.teruja tak update entry untuk hari kedua tahun baru?haha sengal.

aku check *check ye bukan cheak* email tadi.bersepah email dari kawan aku bagi gambar2 masa kitorang pergi i-city itu hari.ceh.dah sebulan baru nak send kat aku.huh.haha.so bila dah tidur lepas maghrib tadi then bila tak boleh tidur time sekarang,lalu aku dengan tak ada kerjanya rajin upload gambar2 tersebut untuk tatapan bersama para pembaca.ececece.haha.

dah lama kan tak letak gambar since tukar template ni?haaa teruja tak?haha.malu2.







sengal betul budak baju putih itu.kau tunjuk apa woii?




mengembara lagi cari haiwan best nak ambik gambar sama2




nak duduk tak berani *aku ringan okeh?*




apa yang budak baju putih ni cuba buktikan?confuse dah




pose paling 'sopan'






3 ekor perempuan.hakhak









ceh nampak gaya tadi macam dah nak berambus




iyaaahhh ini yang penting.kena tunjuk jugak dengan tangan.tak kira!.haha.



p/s: aku dah tak larat nak crop gambar.banyak.lebih 200.gilakk.



5 comments:

kembatolo™ said...

crop bagi nampak mulut je ke? hahaha

Kuwe said...

Banyak betul binatang jadian yang ada lampu. Banyak.

cendera jiwa said...

ermm...o.klah..

hahahaha

Aujinz said...

haiiyyaaaaa.... apesal semua gambo sekerat??..

ARC™ said...

budak baju putih ni paling misterius skali. penat aku try stalking gmba xjumpe2 hahahhahahah