Friday, March 18, 2011

Sudah..

assalamualaikum.

dah masuk hari jumaat.macam mana eh janji aku dalam entry lepas?ermm tak tentu jugak aku ni ehh..

aku masih di KL.balik rumah maybe sabtu.kerja pun dah banyak yang siap.maybe isnin datang nanti makin banyak kerja yang tengah tunggu dengan happynya...huh..

petang tadi kat astro @15 ada siar video dari group indonesia ni.aku tak layan sangat lagu2 dari sana.seriously.and tak ada kena mengena dengan kemenangan harimau malaya dan kebodohan mainan laser otomen ciplak.

just terfikir dan banyak kali jugak la aku nak faham maksud lirik lagu ni.sampai aku search kat youtube and nak letak dalam entry ni pun aku still tak faham apa yang dia nak sampaikan..









ok fine.still aku tak faham....tolonglah..siapa yang faham?bagitahu aku.apa yang sudah?



p/s: banyak benda nak cerita.can't wait to be home..:)



No comments: