Wednesday, May 25, 2011

Only Five =D

assalamualaikum.


hey y'all.oh dah seminggu 2 hari tak update?come on.itu perkara biasa.bukan tak ada line internet yang laju macam sport car.tapi sebab malas.senang kan alasan?berlambak ni ha idea aku nak letak dalam blog tapi aku tulis dulu save dalam phone takut lupa.maju kan aku?thanks.


ok memandangkan istilah 'malam masih muda' yang selalu aku guna dulu time jadi student dah tak relevan sekarang,jadi aku straight to the point jek lah even intro panjang.whatever..


aku ditag dalam entry laling kesayangan aku.jadi aku nak jawab sekarang.




5 tarikh penting:


-birthday aku
-birthday semua ahli keluarga aku
-birthday kekasih hati
-bila nak kahwin...haha!
-birthday Rabbit




5 perkara dibuat semalam:


-tengok nora elena
-terbergaduh dengan insan special tapi bila terbergaduh jadi macam dah tak special
-makan jagung
-kena flirt dengan mamat motor kat tepi jalan masa beli tomyam..eh eh ni perkara aku terkena.bukan aku yang buat ni..haha
-terlepas bas.tolol betul




5 perkara yang buat aku happy:


-dapat banyak hadiah dari anak2 murid time hari guru
-orang-orang tersayang happy *bukan orang2 kat sawah padi*
-drive laju *macam insane pulak aku rasa*
-shopping..ok admit this!
-bergurau dengan anak2 murid...heee




5 sebab jawab soalan:


-sebab laling suruh
-sebab laling tweet kat twitter
-sebab laling singgah blog dan tinggal jejak
-sebab aku dah ditag oleh laling
-sebab dia laling kesayangan aku dari gengblogger.




5 orang blogger ditag:


-taknak tag sebab jeles nak share tag ni dengan orang lain.hahaha!






p/s: tak sempat nak update gambar2 aku dapat hadiah hari guru.nanti eh!









3 comments:

butterflies Lovers said...

hehehehe aku suke SEMUA sebab kenapa jawab soalan2 nih, ekeke :P
saaaayanggggg ko la cikgu ngeee~ (^^)

ARC™ said...

aku nak jawab

5 tarikh penting

13mei besdey aku
1 syawal
1 muharram
1 zulhijjah
1 mei sebab tarikh2 ni cuti

:P

kembatolo™ said...

simple gila ko update. gahaha.