Friday, June 03, 2011

Cute Names on Phone :-)

assalamualaikum.


zaman sekarang ni semua ada phone kan?tak kisah lah phone cikai ke smartphone harga beriban ke.yang penting function semua sama.yang main function pun sama.one of them is phonebook.which contains all your contacts like names,phone numbers,emails..etc.


so now.nak tanya.korang letak nama apa dalam phonebook untuk orang2 tersayang?macam aku punya lain sikit tau.hehe...


ni especially untuk family members aku la.




PaPiTo
MaMiTa
Kaklong Ngegeh
Sarah Ngegeh
Wawa Ngegeh
\(^ . ^)/




hoho.ni memang list aku buat dari start aku pakai phone sampai sekarang.tak bertukar.yang bawah sekali tu memang special.




ada jugak teman sejati ni aku selalu tukar2 nama dia dalam phone aku.ada aku letak nama..




setan
baran
Mat Bunga
Rabbit
Principle




ok pelk kan?kalau dalam phone kakak aku dia letak ayahanda bonda untuk parents kitorang.perghh kau.dah pangkat ala2 raja gitu.




p/s: korang punya nama best tak?tak sebest aku kan?kan?haha..lalala...







3 comments:

butterflies Lovers said...

kalo utk yg special, ikot mood movie, hahaha
klo masa tuh, mood cte Narnia..
aku letak "Prince Caspian"
kalo skang mood Nora Elena, aku letak "Seth Tan" muahahaha :P

Aujinz said...

ada orang tue letak nama aku kat henpon dia Superman..

aku minat iron Man.. (-_-")

superman pakai spender kat luar..

2pineapples said...

aku letak nama ko bini ultraman. haha