Wednesday, July 20, 2011

Terkilan..

assalamualaikum.




nak bahas pasal bias antara kau adam dan kaum hawa memang sampai mati tak akan berhenti.memang bahas lah sampai tak ada suara.sampai tak ada idea.sampai hilang akal.dari educated jadi complicated.dari bijaksana jadi tolol.


bagi aku,terima jek lah apa yang Allah dah cipta.mesti ada sebabnya.yes.mesti dan memang ada sebabnya.tak bermakna kamu yang ada 9 akal itu akan sentiasa menang dengan aku yang 9 nafsu ni.sebab?fikir sendiri.sebab kamu yang ada 1 nafsu dan aku yang ada 1 akal ini lah yang akan membantu dan menyempurnakan antara satu sama lain.


jadi nampak ke beza antara aku dan kamu?terima jek lah.jangan melebihkan apa yang kurang dan sebaliknya.






p/s: apa aku cuba nak sampaikan ni?tolong boleh?





1 comment:

JelinaJoli said...

yg gua tau gua bole pakai baju pitt walau gedabak. tp bole ke try baju gua?? mau pindah tempat keje ke lorong haji taib!