Monday, August 08, 2011

Boring Punya (o . 0)

assalamualaikum.


minggu lepas balik kampung.sabtu itu hari.senyap sunyi jek rumah.it was like something is missing..or someone..


randomly nak story pasal apa aku buat hari ni.i mean the whole day.bosan kan?macam dah more sangat to personal ni.takpe2 hari nak bebel jek tahu.sebab balik kampung dah tadek orang nak bebel2..


sabtu malam ahad tu lepas terawikh makan murtabak dengan teh o panas.cantek ah.lepas tu terus mengantok.aku since dah masuk bulan puasa ni selalu sangat rasa cepat mengantok.1030 jek dah lembik.entry aku kat blog pun kadang2 aku buat autopublish or scheduled.


lepas tu ada lah terjaga beberapa kali yee sebab bunyi message.cam haram jek dah lah ringtone untuk message phone aku ni bunyi seram.nama ringtone ni Psycho.google lah kalau jumpa.haha.


bangun sahur pergi makan lah kan takkan pergi basuh baju pulak.aku message suruh bangun memang dah tak sedar diri.tidur mampus orang tu.lepas subuh selalunya memang aku tidur.hehe.tapi tadi dia jadi lain.bila dah dengar mp3 memang tak boleh tidur rupanya.sejuk2 duduk kampung pun tak mampu nak bagi aku terlelap barang sejam dua.


sampai pukul 9am aku tak tidur.last2 bila cabut earphone baru lah tiba2 boleh tidur.cet! so memang bangun time tengah matahari dah cakap hello.bangun terus tengok tv.amboih sempat pulak tu.dengan tak mandinya lagi.terbongkang jek depan tv.


lepas tu pergi mandi.lepas tu borak2 kejap.hehe pas tu tergaduh.hish! lepas zohor aku tidur balik.see?how nice was that?seharian tidur jek kerja.bangun asar dah tak larat.berdiri tapi kena stop kejap sebelum jalan sebab kepala pusing2 pening2.dalam kereta pun kalau boleh nak tidur sepanjang jalan.


nak tambah lagi ni.lepas terawikh tadi rasa nak tidur lagi.issshhh!! sebelum terawikh bagi tazkirah free.kesian dia.hehe...




p/s: kesimpulan yang best : jangan selalu tidur!



1 comment:

Aujinz said...

hokeyhhh..

aku tak berapa nak paham.. sape bagi tazkirah??..