Tuesday, August 02, 2011

Smiling is Sexy :)

assalamualaikum.


just thought wanna share something or fact about smiling on newspaper that i have read just before i go for terawikh.it was last sunday newspaper.




'senyuman wanita mampu menarik perhatian lelaki serta mempunyai daya tarikan seksual yang tinggi tetapi bagi lelaki ekspresi muka dilihat sebagai daya penarik bagi wanita tetapi tidak melalui senyumannya.'




oppss kira macam lelaki takyah senyum lah eh..patutlah aku senyum ada lelaki kata aku nampak comel and dia suka tengok aku senyum..hehe tapi bukan sexy lah.tapi tu tak tahu lah fakta yang diakui benar ke tak.




p/s: tapi tengah sedih ni...



No comments: