Tuesday, September 27, 2011

Bertukarnya Angka Kamu :)

assalamualaikum.


genap sebulan aku tak update blog.dan sebulan jugak aku tutup blog.thanks sebab masih ada yang sudi tanya dan minta link blog aku untuk dibaca.macam mimpi.betul ke ada orang masih tertunggu2 entry baru aku?ermm..


entry ni khas untuk yang tersayang.yang aku masih sayang dari dulu sehingga saat aku type entry ini.


selamat hari jadi sayang.semoga panjang umur dan murah rezeki.umur awak dah bertukar angka dibelakang.sama lah kita kan.may Allah bless you all the way and hopefully whatever you have wished and still wishing and will wish will come true.hope your life gets better :)


we will meet again each other.time will tell.




p/s: i got a lot of things to share here.in a month so much happened to me.pretty much all consists of sad and bad things.i'll make time to put it here.ready to let it go.




1 comment:

JelinaJoli said...

besday aku bukan hari ni. sila buat entri semula.