Tuesday, November 08, 2011

Potret kah?

assalamualaikum.


ok saje bosan2 lepak2 di rumah menternak lemak.tapi aku tak gemuk2 jugak.aku pun nak update blog.idea memang banyak sangat ni nak cerita nak sokseksoksek tapi selalu tadek mood.yang ni mood dah mari sikit2.baby step lah orang melayu cakap.haha tapi aku share gambar jek eh?


eh cerita lah tu.gambar boleh cerita macam2 tau.bukan setiap gambar ada lagu jek.bluwekk.


ok sebab i rajin biar i yang cerita.haha.






nasi impit.right after aku makan nasi arab time raya.gigih betul snap gambar guna tangan kiri.




kisah fav time sekolah dulu.mesti aku suka baca pasal Mat ni yang asyik nak 2 hengget dia tu.

ni laa PLL...heheheeee

kombinasi untuk dua orang manusia.

no.they are not my...

percaya tak kalau aku cakap aku jek yang ada sarung hp cenggini?lalalala....


kombinasi untuk aku sorang jek makan tapi diisi oleh adik.bajet sangat sihat.

yang dia punya paling sihat.saje nak bagi aku kencing manis awal muda remaja.




p/s: ha potret sangat ni.ok entry kedua pun macam bersemangat eh kau nak share semua.


3 comments:

Aujinz said...

okeyh.. nanti aku share kat Twitter.. koh koh koh

Miss Fireflies said...

haaippp aunjinggzzzz..haha

kembatolo™ said...

kuantan?

kan da cakap ko suka update pasal makanan. HAHA !