Monday, January 16, 2012

Bukit Tinggi

maka dengan ini aku akan share gambar jek untuk entry hari ni.semalam aku pergi.redah jek even last minute punya plan.tak google apa.dah lah tak pernah datang sini.hewhewhew.


selamat muntah menghadap gambar yang super hambar<<style baru nak promote.






baru sampai sini dah tercungap<< kata mereka yang berbadan.........



















diarah untuk usung benda alah ni sepanjang pendakian.pastu hujan.harap maklum








ada orang tu kan.dia nak gigit2 jari halus gemalai aku.kan kan kan?






super riak ini binatang.taknak pandang aku nak ambik gambar




p/s: *hulur baldi untuk muntah korang*

5 comments:

KKTG said...

tak pernah pegi sini.. maybe one boleh dtg. nampak cantik di gambar-gambar. thanks 4 sharing.

Makiko Saba said...

Seeing your pictures made me miss the place so much. I used to go horse riding at Bukit Tinggi before, and still hope that one day I could go back for more there.

Miss Fireflies said...

owhh really?i didn't know that we could ride a horse there :)

JelinaJoli said...

nanti je la gua pegi sempena hanimun nanti. entah bila

Miss Fireflies said...

takpe takpe linot.honeymoon ajak aku sekali.haha