Sunday, January 01, 2012

First Page.

assalamualaikum.


ok happy new year 2012.nothing much to write here.or bebel.this week sangat busy.and yeah lupa pulak.morning.terjaga sebab lapar lalu turun bawah makan betik dengan biskut.k fine tu jek wa ada sekarang.sedeyh kot.moral nya jangan makan coco crunch dengan susu before tidur.nanti terjaga tangan jari aku shaking.like seriously.aku menunggu new year keseorangan kat rumah.tapi tidur awal sebab sat g aku kerja.ya 7 hari seminggu termasuk cuti new year nanti.sadis kan?kuli memang macam ni.aku penat sebenarnya.nanti lah aku cerita.


azam tahun baru?tak ada.harapan tahun baru ada lah.kalau inform awal2 nanti takut tak jadi pulak.tu yang aku cukup menyampah.so now senyap2 sudeyh.apa lagi eh?errmmmmm *sebenarnya yang erm ni lagi panjang dari biasa*.


type ni sambil dengar lagu A Thousand Years by Christina Perri.habis lagu ni terus publish then off laptop.sambung tidur.sempat lagi ni.


p/s: to my new follower Gua.ok wa tak dapat go through your blog la.kenapa eh?ce try tengok kat settings.thanks anyway bagi comment for my last entry for 2011 :))




2 comments:

Nabiel said...

slamat tahun baru markonah..hehehe..
tkr lah topeng ultramen tuh.=P

Miss Fireflies said...

hehe thanks bang biel..hoh tukar gambar otomen?oh tu la salah satu harapan 2012.hehe