Wednesday, January 11, 2012

Isu Merepek

tahun baru ni banyak isu melampau.isu merepek aku gelarkan.sebelum masuk tahun baru pun sama.


kes kahwin gay di Ireland.
kes Amalina yang konon konon culture shock.
kes Adam Adli yang gila kan demokrasi bangang.
kes Anwar dah dibebaskan.
kes Saiful terjerat menipu diri sendiri.
kes pembaca berita tv yang tersasul sebut nama PM.its not a big deal anyway..
kes blog jilakabetul yang mengumpul semua gambar2 bangang dari tandas pavilion.


banyak lagi.ni semua isu aku baca dalam timeline twitter aku.hebat tak hebat lah diorang punya peah gossip merebak kan.aku nak ulas nak luah nak bagi pendapat satu2 untuk setiap kes ni malas lah.nanti jadi novel terus kang.memang banyak sangat ni benda yang dipendam nak diluahkan.


hak individu lah kan?


end.





2 comments:

Nabiel said...

ape kes?ngeh2..=)

Miss Fireflies said...

kes naya ni bang biel...