Tuesday, January 10, 2012

Rajin.

hari hari sebelum ni aku macam agak memang malas sikit nak buat kerja yang menghadap laptop.tahun ni konon nak banyak kerja menghadap kertas.guna pen ke pensel ke.then buat kerja.kadang kadang pening kepala tengok screen lelama *apa punya word daa*.nak pulak since pakai spec baru ni.ehem.nerd melampau.


hari ni aku boleh nilai diri aku.sangat RAJIN.bukan #sarcasm lah weh.ini memang betul punya rajin.siap semua plan sampai next week.sampul buku rekod.wah wah gitu.solat tepat pada waktunya.makan pun tepat jugak.kadang kadang awal dari tepat.bhaha.rajin lah tu.


tapi disebabkan terlampau rajin ini hari maka resultnya ialah pergelangan tangan kiri aku sakit.lenguh.tah la sakit ke lenguh ni.nak tarik tolak gear pun macam guna sepenuh kuasa badan yang ada.nak buka fridge pun dah tak boleh guna tangan kiri.nak stapler kertas pun guna dua tangan apedehal?macam mana nak basuh....LOL.


asal rajin sikit jek sakit.dah cemane tuh?manja sangat kan kan kan.aku lapar sebenarnya ni.tu pasal update blog.eh?boleh gitu?ok keluar tajuk asal.


weekend nak pergi picnic.harap doakan aku sihat yee.harap cuaca mengizinkan aku mandi manda.weheeee :)))


p/s: ehem checkout my new chatbox.its called fibox beybeh!! sorry bang biel.lu punya gua tak layan.Iman bagi jek yang cool.LOL.




No comments: