Wednesday, February 29, 2012

Car Wash Day =D

konon konon kalau aku buat emoticon gaya gitu selalunya benda aku nak cerita ni benda yang funny ceria kelakar.eh bukan sama ke maksud?haha persentankan jek lah.persentankan mende mu ni konah?PERSETANKAN lah.


weekend?mestilah macam biasa kena keluar berjimba bersama teman sepermainan ketika kecil.maka dengan rasa rajinnya pergi hantar kereta sendiri untuk dibersihkan divacuumkan dicucikan diberuskan so whateverlah kan.so ini yang terjadi sepanjang aktiviti yang mengujakan kami.yes kami.bukan aku seorang jek teruja.apa gila ke?


sangat sabar.aku belajar sabar dari sini lah

RM8?say what?harga awesome bila gaji tak masuk lagi


belajar sabar part 2

dan tak lupa kelibat kotak tisu cap Mydin interframe sepanjang keterujaan kami






saat ni paling mengujakan kami pemilik dan penumpang kereta.dan kotak tisu Mydin



last time pergi masa sekolah rendah.yes it was a long long time ago.huhu.


p/s: congrats to my friend Pajil for wining the Putrajaya Holdings Architectural Design Competition.category apa aku lupa dah.belanja eh?thanks!




No comments: